گوشه،گوشه ای ازدلم

روستای گوشه ازتوابع شهرستان لردگان واقع در استان چهارمحال وبختیاری

گوشه،گوشه ای ازدلم

روستای گوشه ازتوابع شهرستان لردگان واقع در استان چهارمحال وبختیاری

مشخصات بلاگ
گوشه،گوشه ای ازدلم

جمال رئیسی بویرحسنی

پیام های کوتاه
آخرین مطالب

با سلام

يكشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵ ب.ظ

ضمن عرض ارادت،اینجانب جمال رئیسی ساکن روستای گوشه هستم در این بلاگ قصدم معرفی روستا،ایلم بارسنی ،دلنوشته های خودم ومطالبی ذیگر که شاید به درد بخورباشه واینکه دبیر زبان انگلیسی هستم مخلص شما....

نظرات  (۱۲)

باسلام خدمت عموی بزرگوارم جناب آقای رییسی از شما بخاطر وبلاگ خوب تون تشکر مینمایم.من از طایفه بویرحسنی  یا بارسنی هستم از اهواز من از شما تقاضا دارم که از اولاد علی و سلمان و سیاه هم اسم برده شود.باتشکر
سلام من از این همه ایل قیور بارسنی شنیدم 
مرسی جمال جون
کاش مطالب رو بیشتر میکردید و اینکه عکس های بیشتری رو به نمایش عموم میگذاشتین همچنین خوب میشد رسم و رسومات غذاهای محلی جاذبه های طبعی روستا رو بهتر نمایش میدادین با تشکر 
  • مجید ریسی ولاد سلمان
  • مو بارسنی ایلم بارسنی بی شیرسپاهل بارسنی بی گوم جمال لطف ازی وبلاگت ممنون گومم
    درود بر طایفه غیور بارسنی
  • رمضان امیری تلمارانی.
  • با عرض سلام خدمت تمامی گویل بارسنی. اینجانب از نوادگان 
    رضاخون بارسنی می باشم. و اکنون در روستای تل ماران ساکن هستیم. و عموزادگانم در روستای باغنار میلاس ساکنند. همچنین در استان اصفهان و شهرکرد. از اولاد علی از طایفه ی کهن بارسنی می باشیم. دوست دارم از صمیم قلب به تمامی گویل بارسنی در سراسر ایران زمین و این کره خاکی عرض ارادت و سلام داشته. و خدمتگزار ایشان باشیم. از پروردگار بزرگ و بلند مرتبه برای تمامی ایل کهن  بارسنی سلامتی و  شادی و موفقیت  روز افزون خواستارم. کوچیک شما. امیری از تلماران. و از شهرستان لردگان. 
  • فریدون احمدی پور
  • درود فراوان به کهن ایل بارسنی بنده اصالتا ازطایفه بارسنی هستیم که ۲۵۰ سال پیش بر اثر نزاع ودرگیری با حضرات میلاسی در آواخر دوره زندیه و اوایل دوره قاجاریه به سمت دهدز روستای موزرم رفتیم اما متاسفانه شجره نامه و مستندی در دسترس نداریم و الان ساکن دهدز هستیم از ایل اورک طایفه موزرمی اگر عزیزی می تواند کمک کند ممنون میشم 09303704270 فریدون احمدی پور مدرس کارآفرینی مرکز فنی و حرفه ای ایذه فرزند شهید احمدی پور با تشکر 

     

  • امیرحمزه رییسی
  • وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه از ایل کهن بارسنی اهل روستای گوشه و مقیم لردگان می باشم که مدت 17 سال سابقه وکالت دارم از همه برادران بارسنی که در تمام نقاط ایران سکونت دارند تشکر و قدردانی دارم طایفه کهن بارسنی 1100سال قدمت دارد و از فامیل های مختلف و جمعیت مختلف در کل کشور ایران سکونت دارند برای همه شما برادران عزیز ارزوی سلامتی و موفقیت دارم شماره همراه 09133829285 شهرستان لردگان از توابع استان چهارمحال و بختیاری. امیرحمزه رییسی بویرحسنی

  • امیر بارسنی
  • به نام خدا بنده هم از دلاوری ها ورشادت ها ی ایل غیور بارسنی زیاد شنیده ام پیروز وموفق باشید اینجانب ریس امیر بارسنی دانشجوی رشته حقوق 09304823081

  • احمد بویر حسنی
  • سلام به تمامی برادران بارسنی بویر حسنیم از‌منج خاستم بگم فک نکنید تنهایید اگه بارسنی جمع میشد ابهتی بود چن روز  پیش یه بابادی بم گفت رییس اسکند بارسنی هفتا  ازخانا بابادیو کشت بگزریم بارسنی ها همه جا هستند فک نکنید تنهایید

    09136779422 

  • حمیدرضا رئیسی
  • زنده باد ایل کهن بارسنی 

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی